Vyhledat

Čistota na pracovišti je vizitkou společnosti

Doby, kdy se čistota a hygiena na pracovišti řešila jen z hlediska zákona a hygienických norem, je už dávno pryč. Situace se změnila. Zaměstnanci dnes očekávají příjemné pracovní prostředí a hygienické zázemí. Právě to může být rozhodujícím kritériem výběru zaměstnání.


Progresivní společnosti si tento trend uvědomují a na kvalitních úklidových službách přestaly šetřit. Proč? Je vizitkou vedení firmy, v jakém prostředí pracují jejich zaměstnanci, ale také kde vítají návštěvníky a jednají s obchodními partnery.



První dojem je pouze jeden


Představte si, že přicházíte na jednání s potenciálním obchodním partnerem a už při vstupu narazíte na chaos a nepořádek. Důvěra ve vedení takové společnosti jistě klesne. Kdo se nedokáže postarat ani o něco tak základního, jako je úklid pracoviště, nejspíš nebude mít ty správné kvality, nebude tím, s kým byste chtěli spolupracovat.


Nikdy nedostanete druhou šanci udělat skvělý první dojem. Čistota a příjemné prostředí recepce, kanceláří a ostatních prostor ve firmě je tou nejlepší vizitkou vedení společnosti. Dobrý management si to uvědomuje a otázku úklidu a hygieny na pracovišti nepodceňuje. Posiluje tak pověst firmy mezi zaměstnanci i obchodními partnery. Bez ohledu na to, v jakém oboru podnikáte, co vyrábíte nebo jaké poskytujete služby, čisté a příjemné pracovní prostředí vzbuzuje dojem, že vaše služby budou stejně kvalitní.


Čistota zvyšuje bezpečnost i produktivitu zaměstnanců


Na pracovištích, kde se kontinuálně udržuje pořádek, hrozí menší riziko pracovního úrazu. Ve výrobních prostorách je to nezbytné, ale i v kancelářích by mělo být prioritou bezpečné uspořádání a pravidelný profesionální úklid a doplňování hygienických potřeb. Dnes už víme, že zdaleka nejde jen nebezpečí úrazu, ale i o šíření virových onemocnění.



Zdravé pracovní prostředí přispívá ke spokojenosti zaměstnanců a zvyšuje jejich produktivitu. Každý člověk stráví v práci průměrně 8 hodin denně. Pokud pracuje v přívětivém prostředí, je spokojený, odráží se to na jeho výkonu. Stejně tak se na výkonu odráží frustrace z chaosu, obava o zdraví, z nezájmu vedení o prostředí, v němž pracuje. Produktivita takového pracovníka klesá, zvyšuje se jeho nesoustředěnost a tím i riziko úrazu. I to je důvod, proč si stále více lidí vybírá firmy, kde nepodceňují úklid.


Individuální úklidový program, který nabízí firma Raccoon - cleaning service uspokojí veškeré vaše potřeby. Cílem je maximální spokojenost klienta po všech stránkách. Nejenom, že dbáme na přísnou kontrolu kvality, ale také na prověřené zaměstnance a spolehlivost. Pro nezávaznou poptávku nás kontaktuje přes formulář na našich webových stránkách.

0 zobrazení

CO DĚLÁME

SPOLEČNOST

Zajišťujeme pravidelný a jednorázový úklid firem, kanceláří, administrativních budov aj. Kromě úklidu nabízíme služby mytí oken, dodávku hygienického materiálu a čištění koberců a čalouněného nábytku. Naše služby v současnosti poskytujeme pouze v Brně.

Raccoon - cleaning service s.r.o.

IČ: 07094035

DIČ: CZ07094035

Sídlo: Nové sady 988/2, 602 00 Brno

Spisová značka: C 106123 vedená u Krajského soudu v Brně

JSME PRO VÁS

Pondělí - Pátek

8:00 – 17:00

+420 724 269 108

info(zav)raclean.cz

  • Facebook - Bílý kruh
  • LinkedIn - Bílý kruh

Copyright © 2020 Raccoon - cleaning service s.r.o. | Všechna práva vyhrazena